Dulce ca mierea e marmelada de vinete a patriei

Uimit de ce se întâmplă în țărișoara noastră, am gătit ceva la fel de surprinzător. Spre deosebire de realitatea RO, lucrătura mea a ieșit dulce și înmiresmată.

Nu mă așteptam să iasă ceva așa de bun din vinete. Am avut oarecare îndoieli să combin „oberjinele” cu ghimbir, usturoi, dar și cu zahăr.

Rezultatul a fost însă delicios, un însoțitor prietenos pentru o friptură la cuptor sau un platou cu brânzeturi. Desigur, invitații pe care am testat rețeta au mâncat restul de marmeladă cu „chips”-uri improvizate la repezeală dintr-un aluat de pizza.

Rețeta o găsești aici. Încearc-o atunci când creativitatea culinară iese din matcă mai tare ca Dunărea.

3 gânduri despre „Dulce ca mierea e marmelada de vinete a patriei

  1. eu cred ca vinetele pot fi folosite cu succes la o gramada de chestii care mai de care mai gustoase. iar reteta ta e inca o dovada. mmminunat!

Lasă un comentariu