Inapoi la mamaliga!

Odată revenit acăsică, mi s-a făcut poftă de ceva mai neaoș. Senzorii mei de gurmand au identificat o băbuță cu ciuperci de pădure care miroseau senzațional. Le-am însoțit repejor cu niște pulpă de vită, le-am scăldat într-o lingură de paprika (o, tempora…) și am rostogolit lângă lucrătură o mămăligă învârtoșată. Probabil că asta îi aștepta la masă și pe șoferii din postul precedent, numai așa s-ar fi putut explica graba lor. Aici e rețeta. Festina lente, că tot sunt la Severin, lângă podul lui Apolodor din Damasc.

6 gânduri despre „Inapoi la mamaliga!

    • conditiile sine qua non pentru succesul fulminant al acestei retete:
      1 sa ai ciuperci proaspete de padure
      2 sa le supravietuiesti

      iar ca sa fie chiar imperiala, o sa te rog pe matale de o botz de wagyu

  1. Stimate domnule ,,retete istete ……………….,,

    De ceva vreme rasfoiesc cu placere astfel de prezentari culinare, dar este pentru prima data cand am simtit nevoia sa fac o apreciere directa si foarte personala.

    FELICITARI !
    Tehnica de prezentare super profesionista ~Tehnologia retetelor originala ~ Exprimare literar/culinara eleganta ~ Tur geografic/culinar inspirat ……………..

    Cu deosebita consideratie mircea negura …..,,

    • draga mircea, iti multumesc foarte mult pentru cuvintele frumoase. doar daca ai fi cerut o a treia portie m-ai fi facut mai fericit. nu stiu cit de profesionist intr-ale bucatariei sunt, dar ce-mi lipseste din tehnica compensez prin pasiune. esti oricind binevenit si esti si primul invitat la concursul de oua pe care il voi lansa azi pe retete-istete.ro

  2. Subscriu celor care apreciaza apetisantele retete, dar si harul de a le prezenta, scris si foto. Se vad, strict cu privire la aceasta reteta, radacinile inspiratiei gastronomice ale autorului. Sunt sigur ca ai trecut si pe la „Hanul Ancutei- care
    te incanta cu mancarurile absolut incredibil de delicioase, la preturi mai mult decat accesibile, prin anii „90-2000, la o rascruce de drumuri din judetul Neamt. Oare cine s-o mai imbuiba acum pe acolo?… Sa ne fie de bine!

Lasă un comentariu