Vesta de salvare!

Apropo de bărci și de specialitatea zilei de pe rețete-istețe.ro. Se duce subsemnatul cu toți colegii de la Grey Ungaria într-o excursie cu barca pe lacul Balaton.
Când mă suiam la bord, n-am ce face și le spun ălora că nu știu să înot. “Oooooh”, zic ungurii, “atunci pune-ți vesta de salvare! Apele sunt foarte agitate, barca tresaltă violent pe valuri și oricând riști să cazi în apă!”

Simțind un vag morcovior, mă înfofolesc în vesta de salvare, în ciuda celor 35 de grade fierbinți de august 2009.

Pe apă, nincs valuri, nincs balans periculos, nincs nimic. Doar ungurii chicoteau pe limba lor, hlizindu-se la mine și făcându-mi poze ca la urs.

Abia după trei beri și după ce am deformat colacul de salvare pe care-l strângeam între picioare m-am prins că mi-o luasem.

Răzbunarea a venit la plecare. Cum pe câțiva îi adusesem eu cu mașina, am început să mă vait, când toată lumea avea bagajele făcute, că am pierdut cheile de la Forduleț. Să-i fi văzut cum au răscolit frații preț de o oră toate ungherele pensiunii ungurești după “biletul” spre casă. Abia când le-am sugerat să scuture cățelul puricos al gazdei, poate zornăie cheile înăuntrul animalului, mi-am primit porția de ziceri de bine și am egalat scorul.

Lasă un comentariu